ridm@nrct.go.th   ระบบคลังข้อมูลงานวิจัยไทย   รายการโปรดที่คุณเลือกไว้

Exploring marketing strategies for Islamic spiritual tourism

หน่วยงาน Central Queensland University, Australia

รายละเอียด

ชื่อเรื่อง : Exploring marketing strategies for Islamic spiritual tourism
นักวิจัย : Haq, Farooq. , , Wong, Ho Yin. , Faculty of Arts, Business, Informatics and Education
คำค้น : marketing strategy
หน่วยงาน : Central Queensland University, Australia
ผู้ร่วมงาน : -
ปีพิมพ์ : 2554
อ้างอิง : http://hdl.cqu.edu.au/10018/919100 , acquire3-20120112-143524 , cqu:8436
ที่มา : -
ความเชี่ยวชาญ : -
ความสัมพันธ์ : -
ขอบเขตของเนื้อหา : -
บทคัดย่อ/คำอธิบาย :

the purpose of this chapter is to examine what fundamental issues affect spiritual tourists' buying decisions. it discusses the global emergence of marketing of Islamic products and services, with particular focus on spiritual tourists' destination selection and buying motivations, followed by a presentation of the research methodology and findings.

บรรณานุกรม :
Haq, Farooq. , , Wong, Ho Yin. , Faculty of Arts, Business, Informatics and Education . (2554). Exploring marketing strategies for Islamic spiritual tourism.
    กรุงเทพมหานคร : Central Queensland University, Australia.
Haq, Farooq. , , Wong, Ho Yin. , Faculty of Arts, Business, Informatics and Education . 2554. "Exploring marketing strategies for Islamic spiritual tourism".
    กรุงเทพมหานคร : Central Queensland University, Australia.
Haq, Farooq. , , Wong, Ho Yin. , Faculty of Arts, Business, Informatics and Education . "Exploring marketing strategies for Islamic spiritual tourism."
    กรุงเทพมหานคร : Central Queensland University, Australia, 2554. Print.
Haq, Farooq. , , Wong, Ho Yin. , Faculty of Arts, Business, Informatics and Education . Exploring marketing strategies for Islamic spiritual tourism. กรุงเทพมหานคร : Central Queensland University, Australia; 2554.