ridm@nrct.go.th   ระบบคลังข้อมูลงานวิจัยไทย   รายการโปรดที่คุณเลือกไว้

Editorial

หน่วยงาน Central Queensland University, Australia

รายละเอียด

ชื่อเรื่อง : Editorial
นักวิจัย : Neave, Lucy. , , Brien, Donna Lee. , Faculty of Arts, Business, Informatics and Education
คำค้น : Editorial -- Writing -- Australia -- Education
หน่วยงาน : Central Queensland University, Australia
ผู้ร่วมงาน : -
ปีพิมพ์ : 2551
อ้างอิง : http://hdl.cqu.edu.au/10018/50835 , acquire3-20100311-160147 , cqu:6050
ที่มา : -
ความเชี่ยวชาญ : -
ความสัมพันธ์ : -
ขอบเขตของเนื้อหา : -
บทคัดย่อ/คำอธิบาย :

This collection represents the second time that the Australian Association of Writing Programs’ (AAWP) annual conference has generated a set of refereed papers and gathered a selection of those papers into a published proceedings. These articles provide further evidence of the diversity and quality of contemporary research in writing, and allow the rich conversations initiated by the conference to continue. Their production—refereed by University of Technology, Sydney (UTS), the institution which convened the 13th annual conference, edited by Lucy Neave of the Australian National University and Donna Lee Brien of Central Queensland University, and published by UTS, is a reflection of the collaborative and cross-institutional nature of much of the higher education discipline of writing in Australia.

บรรณานุกรม :
Neave, Lucy. , , Brien, Donna Lee. , Faculty of Arts, Business, Informatics and Education . (2551). Editorial.
    กรุงเทพมหานคร : Central Queensland University, Australia.
Neave, Lucy. , , Brien, Donna Lee. , Faculty of Arts, Business, Informatics and Education . 2551. "Editorial".
    กรุงเทพมหานคร : Central Queensland University, Australia.
Neave, Lucy. , , Brien, Donna Lee. , Faculty of Arts, Business, Informatics and Education . "Editorial."
    กรุงเทพมหานคร : Central Queensland University, Australia, 2551. Print.
Neave, Lucy. , , Brien, Donna Lee. , Faculty of Arts, Business, Informatics and Education . Editorial. กรุงเทพมหานคร : Central Queensland University, Australia; 2551.