ridm@nrct.go.th   ระบบคลังข้อมูลงานวิจัยไทย   รายการโปรดที่คุณเลือกไว้

How can boutique hotels utilize intergrated marketing communication to create sales from foreign customers

หน่วยงาน สำนักงานคณะกรรมการวิจัยแห่งชาติ

รายละเอียด

ชื่อเรื่อง : How can boutique hotels utilize intergrated marketing communication to create sales from foreign customers
นักวิจัย : Pattareeya Anuraktipun
คำค้น : Tourist , Boutique hotel , Marketing plan
หน่วยงาน : สำนักงานคณะกรรมการวิจัยแห่งชาติ
ผู้ร่วมงาน : -
ปีพิมพ์ : 2560
อ้างอิง : http://dric.nrct.go.th/Search/SearchDetail/293842
ที่มา : -
ความเชี่ยวชาญ : -
ความสัมพันธ์ : -
ขอบเขตของเนื้อหา : -
บทคัดย่อ/คำอธิบาย : -
บรรณานุกรม :
Pattareeya Anuraktipun . (2560). How can boutique hotels utilize intergrated marketing communication to create sales from foreign customers.
    กรุงเทพมหานคร : Stamford International University.
Pattareeya Anuraktipun . 2560. "How can boutique hotels utilize intergrated marketing communication to create sales from foreign customers".
    กรุงเทพมหานคร : Stamford International University.
Pattareeya Anuraktipun . "How can boutique hotels utilize intergrated marketing communication to create sales from foreign customers."
    กรุงเทพมหานคร : Stamford International University, 2560. Print.
Pattareeya Anuraktipun . How can boutique hotels utilize intergrated marketing communication to create sales from foreign customers. กรุงเทพมหานคร : Stamford International University; 2560.