ridm@nrct.go.th   ระบบคลังข้อมูลงานวิจัยไทย   รายการโปรดที่คุณเลือกไว้

Application Of Control Mechanisms On Marketing Decisions In Multinational Company Marketing Units In Malaysia

หน่วยงาน Universiti Sains Malaysia, Malaysia

รายละเอียด

ชื่อเรื่อง : Application Of Control Mechanisms On Marketing Decisions In Multinational Company Marketing Units In Malaysia
นักวิจัย : Low, Chee Kong
คำค้น : HD28-70 Management. Industrial Management
หน่วยงาน : Universiti Sains Malaysia, Malaysia
ผู้ร่วมงาน : -
ปีพิมพ์ : 2549
อ้างอิง : http://eprints.usm.my/29246/1/Application_of_control_mechanisms_on_marketing_decisions_in_multinational_company_marketing_units.pdf , Low, Chee Kong (2006) Application Of Control Mechanisms On Marketing Decisions In Multinational Company Marketing Units In Malaysia. PhD thesis, USM.
ที่มา : -
ความเชี่ยวชาญ : -
ความสัมพันธ์ : http://eprints.usm.my/29246/
ขอบเขตของเนื้อหา : -
บทคัดย่อ/คำอธิบาย :

Penyelidikan dalam bidang pengurusan subsidiari antarabangsa telah mengalami perkembangan pesat dalam pemahaman mekanisma kawalan rentas sempadan. Research in international subsidiary management has made significant advances in understanding the cross-border control mechanisms.

บรรณานุกรม :
Low, Chee Kong . (2549). Application Of Control Mechanisms On Marketing Decisions In Multinational Company Marketing Units In Malaysia.
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia.
Low, Chee Kong . 2549. "Application Of Control Mechanisms On Marketing Decisions In Multinational Company Marketing Units In Malaysia".
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia.
Low, Chee Kong . "Application Of Control Mechanisms On Marketing Decisions In Multinational Company Marketing Units In Malaysia."
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia, 2549. Print.
Low, Chee Kong . Application Of Control Mechanisms On Marketing Decisions In Multinational Company Marketing Units In Malaysia. กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia; 2549.