ridm@nrct.go.th   ระบบคลังข้อมูลงานวิจัยไทย   รายการโปรดที่คุณเลือกไว้

Application Of Control Mechanisms On Marketing Decisions In Multinational Company Marketing Units In Malaysia [HF5415.13. L912 2006 f rb].

หน่วยงาน Universiti Sains Malaysia, Malaysia

รายละเอียด

ชื่อเรื่อง : Application Of Control Mechanisms On Marketing Decisions In Multinational Company Marketing Units In Malaysia [HF5415.13. L912 2006 f rb].
นักวิจัย : Low, Chee Kong
คำค้น : HF5410-5417.5 Marketing. Distribution of products
หน่วยงาน : Universiti Sains Malaysia, Malaysia
ผู้ร่วมงาน : -
ปีพิมพ์ : 2549
อ้างอิง : http://eprints.usm.my/8473/1/APPLICATION_OF_CONTROL_MECHANISMS_ON_MARKETING_DECISIONS_IN_MULTINATIONAL_COMPANY_MARKETING_UNITS_IN_MALAYSIA.pdf , Low, Chee Kong (2006) Application Of Control Mechanisms On Marketing Decisions In Multinational Company Marketing Units In Malaysia [HF5415.13. L912 2006 f rb]. PhD thesis, Universiti Sains Malaysia.
ที่มา : -
ความเชี่ยวชาญ : -
ความสัมพันธ์ : http://eprints.usm.my/8473/
ขอบเขตของเนื้อหา : -
บทคัดย่อ/คำอธิบาย :

Penyelidikan dalam bidang pengurusan subsidiari antarabangsa telah mengalami perkembangan pesat dalam pemahaman mekanisma kawalan rentas sempadan. Tetapi penyelidikan isu mekanisma kawalan dalam bidang pemasaran amat terhad. Research in international subsidiary management has made significant advances in understanding the cross-border control mechanisms. However there is very limited research done on issues related to marketing related control mechanisms.

บรรณานุกรม :
Low, Chee Kong . (2549). Application Of Control Mechanisms On Marketing Decisions In Multinational Company Marketing Units In Malaysia [HF5415.13. L912 2006 f rb]..
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia.
Low, Chee Kong . 2549. "Application Of Control Mechanisms On Marketing Decisions In Multinational Company Marketing Units In Malaysia [HF5415.13. L912 2006 f rb].".
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia.
Low, Chee Kong . "Application Of Control Mechanisms On Marketing Decisions In Multinational Company Marketing Units In Malaysia [HF5415.13. L912 2006 f rb].."
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia, 2549. Print.
Low, Chee Kong . Application Of Control Mechanisms On Marketing Decisions In Multinational Company Marketing Units In Malaysia [HF5415.13. L912 2006 f rb].. กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia; 2549.