ridm@nrct.go.th   ระบบคลังข้อมูลงานวิจัยไทย   รายการโปรดที่คุณเลือกไว้

APEX SCHOLAR TO BE A USM BRAND

หน่วยงาน Universiti Sains Malaysia, Malaysia

รายละเอียด

ชื่อเรื่อง : APEX SCHOLAR TO BE A USM BRAND
นักวิจัย : MPRC, Pusat Media & Perhubungan Awam
คำค้น : LB2300 Higher Education
หน่วยงาน : Universiti Sains Malaysia, Malaysia
ผู้ร่วมงาน : -
ปีพิมพ์ : 2559
อ้างอิง : http://eprints.usm.my/33140/1/USM_News_Portal_%2D_APEX_SCHOLAR_TO_BE_A_USM_BRAND.pdf , MPRC, Pusat Media & Perhubungan Awam (2016) APEX SCHOLAR TO BE A USM BRAND. USM News Portal.
ที่มา : -
ความเชี่ยวชาญ : -
ความสัมพันธ์ : http://eprints.usm.my/33140/
ขอบเขตของเนื้อหา : -
บทคัดย่อ/คำอธิบาย :

PENANG, 27 May 2016 – The APEX Scholar Programme, initiated under the fiveyear development framework of Universiti Sains Malaysia (USM) would be a new brand to reflect the excellence of the university.

บรรณานุกรม :
MPRC, Pusat Media & Perhubungan Awam . (2559). APEX SCHOLAR TO BE A USM BRAND.
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia.
MPRC, Pusat Media & Perhubungan Awam . 2559. "APEX SCHOLAR TO BE A USM BRAND".
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia.
MPRC, Pusat Media & Perhubungan Awam . "APEX SCHOLAR TO BE A USM BRAND."
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia, 2559. Print.
MPRC, Pusat Media & Perhubungan Awam . APEX SCHOLAR TO BE A USM BRAND. กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia; 2559.