ridm@nrct.go.th   ระบบคลังข้อมูลงานวิจัยไทย   รายการโปรดที่คุณเลือกไว้

Level Of Service Quality Of Sme Laboratory Services On Customer Satisfaction

หน่วยงาน Universiti Sains Malaysia, Malaysia

รายละเอียด

ชื่อเรื่อง : Level Of Service Quality Of Sme Laboratory Services On Customer Satisfaction
นักวิจัย : Chong , Fong Yin
คำค้น : HF5001-6182 Business
หน่วยงาน : Universiti Sains Malaysia, Malaysia
ผู้ร่วมงาน : -
ปีพิมพ์ : 2558
อ้างอิง : http://eprints.usm.my/29994/1/Thesis_%28Rev_6%29_CFY.pdf , Chong , Fong Yin (2015) Level Of Service Quality Of Sme Laboratory Services On Customer Satisfaction. Masters thesis, Universiti Sains Malaysia.
ที่มา : -
ความเชี่ยวชาญ : -
ความสัมพันธ์ : http://eprints.usm.my/29994/
ขอบเขตของเนื้อหา : -
บทคัดย่อ/คำอธิบาย :

Perkhidmatan makmal adalah bidang perkhidmatan yang profesional di mana ia melibatkan pengetahuan sains yang luas dan melibati alat uji yang canggih untuk memenuhi kepuasan pelanggan. Laboratories service is part of professional services under legal services which involves knowledge based and high end equipment is a necessity to fulfill customer requirement.

บรรณานุกรม :
Chong , Fong Yin . (2558). Level Of Service Quality Of Sme Laboratory Services On Customer Satisfaction.
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia.
Chong , Fong Yin . 2558. "Level Of Service Quality Of Sme Laboratory Services On Customer Satisfaction".
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia.
Chong , Fong Yin . "Level Of Service Quality Of Sme Laboratory Services On Customer Satisfaction."
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia, 2558. Print.
Chong , Fong Yin . Level Of Service Quality Of Sme Laboratory Services On Customer Satisfaction. กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia; 2558.