ridm@nrct.go.th   ระบบคลังข้อมูลงานวิจัยไทย   รายการโปรดที่คุณเลือกไว้

Service Innovation: Case Study On Spa And Med Beauty At The Saujana

หน่วยงาน Universiti Sains Malaysia, Malaysia

รายละเอียด

ชื่อเรื่อง : Service Innovation: Case Study On Spa And Med Beauty At The Saujana
นักวิจัย : Mohd Yusoff, Yusmani
คำค้น : HF5001-6182 Business
หน่วยงาน : Universiti Sains Malaysia, Malaysia
ผู้ร่วมงาน : -
ปีพิมพ์ : 2553
อ้างอิง : http://eprints.usm.my/23989/1/SERVICE_INNOVATION_CASE_STUDY_ON_SPA_AND_MED_BEUTY_AT_THE_SAUJANA.pdf , Mohd Yusoff, Yusmani (2010) Service Innovation: Case Study On Spa And Med Beauty At The Saujana. Masters thesis, USM.
ที่มา : -
ความเชี่ยวชาญ : -
ความสัมพันธ์ : http://eprints.usm.my/23989/
ขอบเขตของเนื้อหา : -
บทคัดย่อ/คำอธิบาย :

Industri spa di Malaysia saat ini mengalami pertumbuhan dan potensi yang sangat baik. Spa di Malaysia terus menjadi kekuatan budaya yang bersangkutan, tidak hanya mempengaruhi bagaimana pelanggan menjaga kesihatan, kesejahteraan, dan penampilan tetapi juga bagaimana mereka bekerja, melakukan perjalanan, dan bersosialisasi. The spa industry in Malaysia is currently undergoing excellent growth potential and spas in Malaysia are steadily becoming a pertinent cultural force, influencing not only how consumers care for their health, well-being, and appearance but also how they work, travel, socialize, and spiritualise.

บรรณานุกรม :
Mohd Yusoff, Yusmani . (2553). Service Innovation: Case Study On Spa And Med Beauty At The Saujana.
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia.
Mohd Yusoff, Yusmani . 2553. "Service Innovation: Case Study On Spa And Med Beauty At The Saujana".
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia.
Mohd Yusoff, Yusmani . "Service Innovation: Case Study On Spa And Med Beauty At The Saujana."
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia, 2553. Print.
Mohd Yusoff, Yusmani . Service Innovation: Case Study On Spa And Med Beauty At The Saujana. กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia; 2553.