ridm@nrct.go.th   ระบบคลังข้อมูลงานวิจัยไทย   รายการโปรดที่คุณเลือกไว้

Developing And Testing Convergence Instrument For Consumption Behavioural Model In The Context Of Muslim Consumers

หน่วยงาน Universiti Sains Malaysia, Malaysia

รายละเอียด

ชื่อเรื่อง : Developing And Testing Convergence Instrument For Consumption Behavioural Model In The Context Of Muslim Consumers
นักวิจัย : Hassan, Siti Hasnah , Marimuthu, Malliga , Cyril de Run, Ernest , Harun, Harmimi
คำค้น : HD28-70 Management. Industrial Management
หน่วยงาน : Universiti Sains Malaysia, Malaysia
ผู้ร่วมงาน : -
ปีพิมพ์ : 2558
อ้างอิง : http://eprints.usm.my/31057/1/Develeping_and_Testing_Convergence_Instrument.pdf , Hassan, Siti Hasnah and Marimuthu, Malliga and Cyril de Run, Ernest and Harun, Harmimi (2015) Developing And Testing Convergence Instrument For Consumption Behavioural Model In The Context Of Muslim Consumers. Project Report. Universiti Sains Malaysia.
ที่มา : -
ความเชี่ยวชาญ : -
ความสัมพันธ์ : http://eprints.usm.my/31057/
ขอบเขตของเนื้อหา : -
บทคัดย่อ/คำอธิบาย : -
บรรณานุกรม :
Hassan, Siti Hasnah , Marimuthu, Malliga , Cyril de Run, Ernest , Harun, Harmimi . (2558). Developing And Testing Convergence Instrument For Consumption Behavioural Model In The Context Of Muslim Consumers.
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia.
Hassan, Siti Hasnah , Marimuthu, Malliga , Cyril de Run, Ernest , Harun, Harmimi . 2558. "Developing And Testing Convergence Instrument For Consumption Behavioural Model In The Context Of Muslim Consumers".
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia.
Hassan, Siti Hasnah , Marimuthu, Malliga , Cyril de Run, Ernest , Harun, Harmimi . "Developing And Testing Convergence Instrument For Consumption Behavioural Model In The Context Of Muslim Consumers."
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia, 2558. Print.
Hassan, Siti Hasnah , Marimuthu, Malliga , Cyril de Run, Ernest , Harun, Harmimi . Developing And Testing Convergence Instrument For Consumption Behavioural Model In The Context Of Muslim Consumers. กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia; 2558.