ridm@nrct.go.th   ระบบคลังข้อมูลงานวิจัยไทย   รายการโปรดที่คุณเลือกไว้

Improving Customer Relations Through Social Media Marketing: The Case Of Nadee One Enterprise

หน่วยงาน Universiti Sains Malaysia, Malaysia

รายละเอียด

ชื่อเรื่อง : Improving Customer Relations Through Social Media Marketing: The Case Of Nadee One Enterprise
นักวิจัย : Mahayudin, Mohd Norhisyam
คำค้น : HF5001-6182 Business
หน่วยงาน : Universiti Sains Malaysia, Malaysia
ผู้ร่วมงาน : -
ปีพิมพ์ : 2558
อ้างอิง : Mahayudin, Mohd Norhisyam (2015) Improving Customer Relations Through Social Media Marketing: The Case Of Nadee One Enterprise. Masters thesis, Universiti Sains Malaysia. , http://eprints.usm.my/30936/1/MOHD_NORHISYAM.pdf
ที่มา : -
ความเชี่ยวชาญ : -
ความสัมพันธ์ : http://eprints.usm.my/30936/
ขอบเขตของเนื้อหา : -
บทคัดย่อ/คำอธิบาย :

Media sosial memainkan peranan yang semakin penting dalam pemasaran kontemporari. Oleh itu, ia adalah penting bagi perusahaan kecil dan sederhana (PKS) memahami dan menggunakan Facebook, Twitter dan laman web rangkaian sosial yang lain. Social media plays an increasingly important role in contemporary marketing. Therefore, it is important that small and medium enterprises (SMEs) to understand and use Facebook, Twitter and social networking site to another.

บรรณานุกรม :
Mahayudin, Mohd Norhisyam . (2558). Improving Customer Relations Through Social Media Marketing: The Case Of Nadee One Enterprise.
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia.
Mahayudin, Mohd Norhisyam . 2558. "Improving Customer Relations Through Social Media Marketing: The Case Of Nadee One Enterprise".
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia.
Mahayudin, Mohd Norhisyam . "Improving Customer Relations Through Social Media Marketing: The Case Of Nadee One Enterprise."
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia, 2558. Print.
Mahayudin, Mohd Norhisyam . Improving Customer Relations Through Social Media Marketing: The Case Of Nadee One Enterprise. กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia; 2558.