ridm@nrct.go.th   ระบบคลังข้อมูลงานวิจัยไทย   รายการโปรดที่คุณเลือกไว้

Determinants Of Sustainable Purchase Behaviour For Penangite Consumers: Moderating Effect Of Consumer Social Responsibility (Cnsr)

หน่วยงาน Universiti Sains Malaysia, Malaysia

รายละเอียด

ชื่อเรื่อง : Determinants Of Sustainable Purchase Behaviour For Penangite Consumers: Moderating Effect Of Consumer Social Responsibility (Cnsr)
นักวิจัย : Michael, Jayacelia
คำค้น : HF5001-6182 Business
หน่วยงาน : Universiti Sains Malaysia, Malaysia
ผู้ร่วมงาน : -
ปีพิมพ์ : 2558
อ้างอิง : http://eprints.usm.my/30931/1/AGW622_Jayacelia_Michael_SGSM010213.pdf , Michael, Jayacelia (2015) Determinants Of Sustainable Purchase Behaviour For Penangite Consumers: Moderating Effect Of Consumer Social Responsibility (Cnsr). Masters thesis, Universiti Sains Malaysia.
ที่มา : -
ความเชี่ยวชาญ : -
ความสัมพันธ์ : http://eprints.usm.my/30931/
ขอบเขตของเนื้อหา : -
บทคัดย่อ/คำอธิบาย :

Walaupun ianya bukan satu perkara yang baru, namun kepentingan alam semulajadi telah kembali menjadi sesuatu yang signifikan berikutan timbulannya isu-isu alam sekitar yang baru. The completion of my MBA project management studies could not have been possible without the great support of many people whose contributions and I would like to take this opportunity to formally acknowledge them.

บรรณานุกรม :
Michael, Jayacelia . (2558). Determinants Of Sustainable Purchase Behaviour For Penangite Consumers: Moderating Effect Of Consumer Social Responsibility (Cnsr).
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia.
Michael, Jayacelia . 2558. "Determinants Of Sustainable Purchase Behaviour For Penangite Consumers: Moderating Effect Of Consumer Social Responsibility (Cnsr)".
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia.
Michael, Jayacelia . "Determinants Of Sustainable Purchase Behaviour For Penangite Consumers: Moderating Effect Of Consumer Social Responsibility (Cnsr)."
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia, 2558. Print.
Michael, Jayacelia . Determinants Of Sustainable Purchase Behaviour For Penangite Consumers: Moderating Effect Of Consumer Social Responsibility (Cnsr). กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia; 2558.