ridm@nrct.go.th   ระบบคลังข้อมูลงานวิจัยไทย   รายการโปรดที่คุณเลือกไว้

Tennent, Beth.
หน่วยงาน Central Queensland University, Australia
และรู้จักในชื่อของ
- Tennent, Beth
จำนวนงานวิจัยจำแนกรายปี
บุคคลที่เคยร่วมงานวิจัย
ความเชี่ยวชาญ
ปี
# พ.ศ. จำนวน
1 2554 1
2 2553 2
3 2552 2
4 2550 2
5 2549 2
6 2548 8
7 2547 4
8 2546 2
9 2540 1
ผลงานวิจัย
# หัวเรื่อง
ปี พ.ศ. 2554
1 Beyond numbers: valuing quality teaching in business education
ปี พ.ศ. 2553
2 Profiling students on courses with the highest multiple failure rates : empirical evidence from a blended learning environment
3 Moodle implementation and the RIPPLES model : reflections on a sustainable approach to technology integration and renewal of educational practice
ปี พ.ศ. 2552
4 ‘Friend or foe?’ : Is learning and teaching policy mainstream or marginal?
5 Moodle and the institutional repositioning of learning and teaching at CQUniversity
ปี พ.ศ. 2550
6 Impact of personalised learning styles on online delivery and assessment
7 Stakeholders : corporate governance, principles and codes of conduct
ปี พ.ศ. 2549
8 The ethical views of students studying accounting at regional and metropolitan universities
9 Financial management practices in small businesses regional and metropolitan
ปี พ.ศ. 2548
10 The views of business ethics : a cross-cultural comparison of accounting students
11 A comparison of financial management practices in small businesses : regional businesses versus capital city businesses
12 Location of business and its effect on business operation and performance
13 Using the web to enhance tertiary educational learning experiences
14 Turning 'quasi employees' into business managers
15 Flexible teaching and learning in accounting : innovate, investigate and improve
16 Technology-enabled delivery and assessment methods : are we addressing student expectations and learning preferences?
17 Business ethics : a cross-cultural comparison of accounting students
ปี พ.ศ. 2547
18 The WebCT discussion list and how it is perceived
19 Teaching with technology : value-added innovation or necessity
20 The challenge of flexible and non-traditional learning and teaching methods : best practice in every situation?
21 Younger and older IT users : are there any differences in learning?
ปี พ.ศ. 2546
22 Students' perceptions of webct is this as good as it gets? /
23 Gender perceptions of a WebCT course
ปี พ.ศ. 2540
24 Whose business is business? : C.A.I.T.E.C business