ridm@nrct.go.th   ระบบคลังข้อมูลงานวิจัยไทย   รายการโปรดที่คุณเลือกไว้

T. Ramayah, T. Ramayah
หน่วยงาน Universiti Sains Malaysia, Malaysia
และรู้จักในชื่อของ
- T. Ramayah , T. Ramayah
- T. Ramayah1, T. Ramayah1
จำนวนงานวิจัยจำแนกรายปี
บุคคลที่เคยร่วมงานวิจัย
ความเชี่ยวชาญ
ปี
# พ.ศ. จำนวน
1 2559 2
2 2553 1
3 2552 2
4 2550 1
5 2549 1
6 2548 2
7 2547 1
8 2546 1
9 2545 1
10 2543 1
ผลงานวิจัย
# หัวเรื่อง
ปี พ.ศ. 2559
1 The Contribution Of Perceived Firm Marketing Innovation Initiatives To Customer Perceived Value And Loyalty: Does Switching Experience Really Matter?
2 Capturing The 'Pioneering Minds' Via Human Capital: The Impact On Innovative Performance Of Malaysian Smes
ปี พ.ศ. 2553
3 Transfer Of Marketing Knowledge In Thai International Joint Venture Firms
ปี พ.ศ. 2552
4 The Impacts Of Structure, Climate And Selfefficacy On Stress: A Malaysian Survey
5 The Conceptualisation And Operational Measurement Of Price Fairness Perception In Mass Service Context
ปี พ.ศ. 2550
6 Purchase Preference Of Selected Malaysian Motorcycle Buyers: The Discriminating Role Of Perception Of Country Of Origin Of Brand And Ethnocentrism
ปี พ.ศ. 2549
7 Resistance To Change And Erp Implementation Success: The Moderating Role Of Change Management Initiatives
ปี พ.ศ. 2548
8 Pc Usage Among Students In A Private Institution Of Higher Learning: The Moderating Role Of Prior Experience
9 Intention To Purchase Via The Internet: A Comparison Of Two Theoretical Models
ปี พ.ศ. 2547
10 Retrenchment Strategy In Human Resource Management: The Case Of Voluntary Separation Scheme (Vss)
ปี พ.ศ. 2546
11 Receptiveness Of Internet Banking By Malaysian Consumers: The Case Of Penang
ปี พ.ศ. 2545
12 Cardholders' Attitude And Bank Credit Card Usage In Malaysia: An Exploratory Study
ปี พ.ศ. 2543
13 The Impact Of Intra And Inter-Firm Sourcing Strategy On Supplies' Quality, Delivery And Cost