ridm@nrct.go.th   ระบบคลังข้อมูลงานวิจัยไทย   รายการโปรดที่คุณเลือกไว้

Majid, Ahmad Zuhairi Abdul
หน่วยงาน Universiti Sains Malaysia, Malaysia
จำนวนงานวิจัยจำแนกรายปี
บุคคลที่เคยร่วมงานวิจัย
ความเชี่ยวชาญ
ปี
# พ.ศ. จำนวน
1 2563 3
2 2562 1
3 2561 2
4 2560 6
5 2559 4
6 2558 4
7 2557 2
8 2556 1
9 2555 2
10 2554 1
11 2553 2
ผลงานวิจัย
# หัวเรื่อง
ปี พ.ศ. 2563
1 Evaluation on Students' Service Design Concepts using the Principles of Service Innovation and Design Process
2 Seatbelt Design Awareness and Factors for Intercity Express Bus in Peninsular Malaysia
3 The Perception and Satisfaction towards Product Appearances by Ageing Consumers
ปี พ.ศ. 2562
4 Design Strategy for Designing a Service in Malaysia
ปี พ.ศ. 2561
5 Hamaca de Cot, an innovation of both hammock and camping bed in one package
6 BRAZY, a modular system furniture for home and office
ปี พ.ศ. 2560
7 Tensile Strength of Banana Stem and Bamboo Fibres as Alternative Materials in Making Craft Products.
8 Intercity Express Bus Safety Design Issues in Peninsular Malaysia
9 A Method of Investigating the Ageing Perception and Satisfaction towards Product Appearances
10 Users That Do Personalizing Activity Toward Their Belonging
11 Ergonomics Review : Identify Discomfort Seating Posture Among Elderly Taxi Drivers at Malaysia Perspective.
12 Ergonomic Perspective : Driving awkward body posture cause health problem among older taxi driver’s in Malaysia
ปี พ.ศ. 2559
13 Determinants Of Characteristics And Discomfort On Seating Posture Among Elderly Taxi Drivers: A Pilot Study Result
14 To Investigate The Association Between Current Car Seat Design With Body Posture For Reducing Musculoskeletal Disorders (MSD) Through Ergonomics Principles Among Malaysian Elderly
15 Aging Perception Towards Appearance And Products Satisfaction
16 Kajian Rekabentuk Sistem Keselamatan (Tali Pinggang) Bagi Penumpang Bas Komersial Di Semenanjung Malaysia
ปี พ.ศ. 2558
17 Inovasi Dorongan Masa Depan
18 Service Innovation Design Towards Ticketing System at Sungai Nibong Terminal
19 Penggunaan Serat Asli Dalam Rekabentuk ‘Servicescape’ Kepada Kenderaan Awam
20 Retail Efficiency and Productivity Enhancement through Ergonomic Design
ปี พ.ศ. 2557
21 Service Innovation Design Towards Ticketing System At Sungai Nibong Terminal
22 Retail Efficiency And Productivity Enhancement Through Ergonomic Design
ปี พ.ศ. 2556
23 Menglobalisasikan Penggunaan Serat Batang Pisang Tempatan Dalam Penghasilan Struktur Sokongan Pembungkusan Produk (ICT)
ปี พ.ศ. 2555
24 Perancangan dan Strategi Kaedah Reka Bentuk Perkhidmatan Berinovasi
25 Validation on proposals for strategic service innovation at automobile service center: a study of automotive service center in Malaysia
ปี พ.ศ. 2554
26 Design approach for customers experience in services
ปี พ.ศ. 2553
27 Design strategy for designing a service in Malaysia: a case study of automotive service center
28 Wealth Creation through Service Innovation Design in Malaysia